f

22 Şubat 2016 Pazartesi

Madame Coco, Gratis, Watsons ve Rossmann Alışverişim





   
    Merhaba arkadaşlaaaar ^^

  1 haftadır ortada yoktum, ben de dün yaptığım tatlış alışverişten bahsedeyim dedim :))




  İlk olaraak gördüğünüz tatlı makyaj çantasından başlayalım. Bu ürünü Madame Coco'dan aldım, hem deeee sadece 6 liraya!!! Şimdi siz diyceksiniz nasıl? %70 indirim varmış da ondan! Bence koşun :D 25 liraydı etikette 10 yazıyordu kasada 6 geçti :D Olsun olsun iyi oldu :)

  Gelelim Isana Young Meyve Asitli Toniğimize :) Bir blogda görmüştüm bu ürünü, çok merak etmiştim görünce de kaçırmak istemedim. Bence iyi yaptım ^^ Fiyatı 8 lira.

  Üstünde Otal yazan Otacı'nın çam katranlı ve kükürtlü sabununu yağlı cildimi dengelemek için aldım. Ürün aynı zamanda yağlı ve kepekli saçlara da iyi geliyormuş. Denemek isterseniz birçok aktarda ve kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz :) Fiyatı 6 lira.

     Bir sonraki ürün Watsons'tan edindiğim Aloe Vera'lı çamur maskesi. Böyle bir şeye ihtiyacım vardı dedim neden almıyorum? Ambalajı insanı kendine çekiyor aynı zamanda :D Gözenek problemine iyi geldiğini vaadediyor. Fiyatı 9 lira.

   En sondaki şirin mi şirin ürünümüz yıkama jeli, şampuan, güneş kremi, tonik vs. olsun istediğiniz şeyi içine koyabileceğiniz ambalajları acayip tatlı seyahat boyu şişeler :) Her gördüğümde bakıp geçiyordum buna bir dur demenin zamanı gelmişti :D Bu ürünümüzün fiyatı da 3,50 tl.

  Eveeet, benim alışverişim bu kadardı. Maske, tonik ve sabunun detaylı yazısı gelecek.
 
   Sevgileer ^^

28 yorum:

  1. güle güle kullan canım ürünlerini benim de alışverişim geldi :)

    YanıtlaSil
  2. maske bende cok fazla hassasıyet yapmıstı tatlım umarım sen memnun kalırsın.guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa bakalım canım ürünler herkeste farklı etki gösterebiliyor çok teşekkür ederiiim ^^

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  4. gülü gülü kullan tatlışş :*

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan, fiyatlarını yazman harika olmuş. Keşif etkinliği sayesinde gördüm, geldim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen geliyorum blogunaaa ^^

      Sil